augusztus 23, 2010

Szép emlékek...Endre bátyáméknak 24-ik házassági évfordulója, barátainkkal együtt... csak mire eszünkbe jutott, hogy megörökítsük, a kertek alján már le szállt az alkony... de azért még lehet találgatni, hogy kik vannak a fotón.
Itt is jártunk, áldott emlékű nagyszüleim laktak itt, anyukám részéről, de szép is volt amikor nagymamáékhoz mentünk gyermekkoromban...
E mellett a kis ház mellett is el vitt utunk,
meg a vízi malom mellett...
ezt sem tudtam ki hagyni...
Jánosfalván, kedvesem édesanyjával.
Minél többet bőg a tehén annál kevesebb tejet ad! ( C. H. Spurgeon "1500 bölcs gondolat" című könyvéből a " beszéd"-röl így ír: A beszéd és a tett között óriási a különbség. Minél többet bőg a tehén annál kevesebb tejet ad. A cséplésnél akkor nagy a zaj, ha kevés a búza. Ahol sok a hab, ott kevés a sör. A dobnak azért erős a hangja mert belül üres.
Napnyugta, Várasfenes és Jánosfalva közt van készítve a fotó. Távolban a Pontoskő.
Győző bátyám fiával.

ui: Alkalmam volt megismerni a kedves Borzási családot ( Annát, Pál testvért és kedves gyerekeiket. Alkalmam volt id Veress Ernő testvér szolgálatát meghallgatni élőben Lónán, felejthetetlen! Alkalmam volt a MERA egyik munka társával találkozni, ki jött a reptérre ( köszönöm Edina, és köszi a könyvet). És még sok kedves alkalmak voltak édesanyámmal, testvéreimmel, amiért hálás vagyok Istennek. Sajnálom akikkel nem találkozhattam, unoka húgomékkal Anikóékkal, Jutkával, Ibivel és még másokkal. Ha az Úr akarja és élünk remélem legközelebb találkozunk.

5 megjegyzés:

  1. én is sajnálom, hogy nem találkozhattunk!!! de kárpótol, hogy olvashatlak: gondolataid, verseid. Dolfit is rég láttam, jó látni...

    VálaszTörlés
  2. Koszonom a beszamolot, en is sajnalom hogy nem lathattalak

    VálaszTörlés
  3. En is szerettem volna talalkozni veled kedves Iri, a hangodat mar hallottam a hargitai noi csendesnapok kozvetitesen,hatha majd egy masik alkalommal osszejon. Koszonom a megjegyzeseidet, nagyon sokatmondoak szamomra.

    VálaszTörlés
  4. Halasak vagyunk, hogy talalkozhattunk es egy aldott hetveget egyutt tolthettunk a BARATOK!Felejthetetlen,koszonet az idoert es minden jo hangulatert.AZ UR ALDJON MIG UJRA VISZONTLATUNK titeket.

    VálaszTörlés
  5. Én is örülök, hogy megismertelek. Jövőre (ha az Úr akarándja és élünk) időben fel kell ébredjek hogy egy közös napot beszervezzünk...
    Isten áldja életetek ott ahol éltek.
    A héten gyermekalkalmakat tartunk. Imádkozzatok értünk ha eszetekbe jutunk...

    VálaszTörlés