november 30, 2010

TEMET AZ ŐSZ

Nemrég madár daltól volt hangos a lég,
Ünneplőbe öltöztek a fák, virágok s a rét.
Díszmenetben lépdelt a Nap a folyó tükrében,
Éjjel a Hold s a csillagok nevettek fényében.

Mára levetették mind cifra ruhájukat.
A folyó tükrében szürke felhők úsznak,
Nincs madár dal, a lepkék nem játszadoznak,
A fák s a szél, gyászindulót dúdolnak.

Temet az ősz, mi elébe kerül mindent,
S amíg elhantolja az utolsó levelet,
Az eső is megjelenik siratónak,
A dér s a fagy rá koszorút rak.

.....................................................................

Ma én is temettem: álmokat, vágyakat,
Bűnöket, sértéseket, bántalmakat.
Jézusra vetettem. Könnyebb lett így keresztem.
Köszönöm az őszt Istenem!
.....

4 megjegyzés:

  1. HAT.... megkonnyeztem.Nagyon szep vers! Koszonom!!!! (toth)

    VálaszTörlés
  2. élvezem, hogy mindent versbe foglalsz:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a vers. Nagyon szepen megfogalmaztad! Mely gondolatokat kozvetitettel benne es ugyanakkor a rimeles is nagyon jo. Gratulalok hozza! (Kulcsar Timi)

    VálaszTörlés
  4. Mar nagyon varok egy adventi verset!...elore is koszonom!:))))) (toth anna)

    VálaszTörlés