augusztus 23, 2011

~~~ 08/23/11

Mint kártya vár, mi inogni kezd,
Ha kisujjával érinti a gyermek,
Úgy mozgott a padló alattunk ma,
Mert Isten a Földet megrázta.

Hudson folyó parti tömb ház,
32-ik emeletén,
Lányom arra lett figyelmes,
Hogy inog alatta a szék.

-Mi ez anya, kérdezte kissé rémülten,
-Ilyet itt még nem éreztem! Mondtam.
Földrengés azt hiszem.
-Mit csináljunk, kérdezte ijedten?

Próbáltam nyugodt maradni,
De szívem gyorsabban vert.
Átölelt, s én a Bibliából idéztem,...
Lesznek földrengések az utolsó időben!

Úgy döntöttem, nem szaladunk le.
Semmi más nem járt az eszembe,
Csak az: ha ez itt és most a vég,
Kész vagyok menni az Úr elé!

A rezgést úgy egy percig éreztük.
Beszélgettünk. Mindig készen kell legyünk!
Szívünkben megbékélve Istennel, emberekkel,
Bármikor jön az Úr, elvihessen a Menybe!
----



3 megjegyzés:

  1. Ez szep! Orulok, hogy en nem vettem eszre belole semmit, es gratulalok, hogy mekkora ero van benned a hirtelen bajban.

    VálaszTörlés
  2. AMEN!!!...ez a legfontosabb tennivalonk,mert sose tudjuk melyik orszag-,varosresz kovetkezik a foldrengessorozatban! (toth)

    VálaszTörlés