április 25, 2010

Negyvenkettő lettem
( a tavaly)

Amikor gyermek voltam,
Éveim számát fölfelé kerekítettem,
Szerettem volna felnőtt lenni,
Mert a családban ötödik gyermekként,
Én voltam a kicsi.

Boldog gyermekkorom volt,
Szüleim szerették egymást,
Gyakran hallatszott éneklés,
Családi házunk nyitott ablakán.

Aztán eljött az idő,
Nagyleány lettem.
Boldogan mondtam férjemnek “igent”,
Amikor huszonegyet töltöttem.

Huszonnégy évesen
Isten egy fiú gyermeket adott,
S amikor harminc voltam,
Egy kis lánnyal ajándékozott.

Előbb harmincöt évesen
Gondoltam arra,
Hogy éveim számát
Lefelé kerekítettem volna!

Ha a sok örömre gondolok,
Mit Isten adott,
Eltörpülnek mellette
a gondok, bajok.

Mikor negyven éves lettem,
Barátságtalan volt a gondolat,
Hogy prefixet váltottam.

Negyvenkét éves lettem.
Ez nem érdem, Kegyelem.
Kegyelem a boldog családi élet,
A békesség a szeretet.

Szeretném fölnevelni gyermekeim,
S ha az Úr megadja,meglássam fiaim fiait.
Betölteni hivatásom,
Elvégezzem mivel az Úr megbízott.

Nem akarok a távoli jövőbe tekinteni,
Csak a holnap elé örömmel nézni,
S minden nap megköszönni újra,
Hogy kegyelmét fölöttem megújítja.
-----Április 25 2009

9 megjegyzés:

  1. ez a néhány sor sok mindent elmond rólad.
    Ez a boldogság és öröm, hála legyen mindig a szívedben. Boldog éveket kívánok.
    Szeretettel gondolok rád.

    VálaszTörlés
  2. Sok boldog évvel áldjon még meg Isten, kedves Johanna!

    VálaszTörlés
  3. A 2O-dik Zsoltár 5-dik versével szeretnélek köszönteni és nagyon boldog szülinapot kívánni.
    ”Adja meg szíved vágyát, teljesítse minden tervedet.”
    További szép napot,Isten áldásával.

    VálaszTörlés
  4. Isten gazdag áldását kivánom én is rád! Szeretettel gondolok rád:).

    VálaszTörlés
  5. Isten eltessen sokaig, legy az az oszinte es onfelaldozo mindenkivel,ahogyan mi megismetunk es mindig igy ismerunk.AZ UR ALDJON.

    VálaszTörlés
  6. Isten éltessen kedves Johanna!Legyen áldott élted gazdagon!

    VálaszTörlés
  7. Boldog szulinapot, igy utolag is!

    VálaszTörlés
  8. Kívánok boldog születésnapot ! Elnézést a késésért!:)

    VálaszTörlés