május 15, 2010

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT

Visszaemlékezek, gyermekek voltunk,
Hogy születésnapod volt, nem is tudtuk.
Te arany galuskát sütöttél,
Nem volt torta, nem volt ajándék.

Édesapánk fülünkbe súgta,
Anyunak van ma a születésnapja,
S mi szaladtunk a kertbe,
Gyöngyvirágér' s tulipánért.

Felejthetetlenek azok az emlékek,
Ma is látom egyszerűséged,
Nem vártál meglepetést, ajándékot,
Rólad viszont boldogság sugárzott.

Később aztán rájöttem,
Miért olyan önfeláldozó az életed.
Mert az erőt,
Kiapadhatatlan forrásból meríted.

Az évek gyorsan tovatűntek,
Isten megadta neked a nyolcvan (82) évet,
Ma milyen ajándékot adhatnánk,
Hisz meglepetést most sem vársz.

Lássék meg Isten műve rajtad,
Fiaid ma is boldognak mondanak,
Legyen az Úr jókedve mirajtunk,
Anyu boldog születésnapot kívánunk.
-----Holnap, anyukámnak születésnapja. Ezt a verset valamikor 2008 márciusában írtam és május 16 2008 ban személyesen elmondtam. Hálás vagyok Istennek, hogy akkor ott lehettem, és arra kérem az Urat tartson meg életben mind annyiunkat, hogy a nyáron még találkozhassunk.

6 megjegyzés:

  1. Adja meg az Ur szivetek kivansagat!Boldog szulinapot anyukadnak !

    VálaszTörlés
  2. Amen. Es nagyon boldog szulinapot kivanunk mi is neki.

    VálaszTörlés
  3. nagyon sok boldog szülinapot kivanok én is ! Teljesüljön kivánságot !!!

    VálaszTörlés
  4. A jokivansaghoz kapcsolodunk es boldogan mondjuk, VARUNK HAZA KEDVES BARATAINK!AZ UR LEGYEN ADDIG IS VELETEK.

    VálaszTörlés
  5. Isten eltesse Anyukadat tovabbra is jo egeszsegben, boldogsagban!

    VálaszTörlés
  6. ...köszönöm, hogy osztoztatók örömömben:)tovabbitottam jókivánságotokat anyukámnak, kellemes meglepetés volt számára, hogy ismeretlenül is gondoltatok rá. Csodálatos az ÚR.

    VálaszTörlés