május 06, 2010

Na itt vagyok, íme a 7 dolog rólam:
-Szeretem amikor együtt a család. amikor együtt ebédelünk 2x egy héten, amikor együtt vacsorázunk ugyancsak 2x egy héten. Szeretem amikor együtt megyünk a parkba ez már ritkább és amikor együtt autózunk:) ez megfelel háromnak:)
-Szeretem a szemem színét azaz a zöldet, a hajam színét, amíg a gyerekeink kisebbek voltak ki téptem az ősz hajszálamat, most már sok lenne kitépni. Kérdezte is a fodrászom, hogy nem festetem meg a hajamat? Kérdeztem, hogy milyenre, ö azt mondta, hogy amilyen a természetes színe a hajamnak. Hát az nem látszik, én ha festetem akkor sárgára festetem, hogy látszodjon:) hát ez is megfelel kettőnek:)
-Szeretem a súlyomat, szülés után (az első és a második után is) nagyon lefogytam, ősz- visz 46 kg voltam 1:60 magassághoz, komplikáció, betegség miatt. Sajnáltak, egy ismerősöm egy ideig nem látott aztán amikor ismét találkoztunk azt mondta, hogy "mű rostos" vagyok, mint az abrosz amelyikbe mű száll van:). Szerettem volna kövérebb lenni, egy pár kilót sikerült visszaszerezni, most meg azt kérdezik, hogy hogy csinálom, hogy ilyen karcsú vagyok:) ez az én titkom, elnézésüket kérem azoknak akik teltkarcsúak és nem tehetnek róla...
-Későn fekvő vagyok, minden nap másnap fekszünk le, a kedvesem munka beosztása miatt, az érdekes az, hogy amikor szabadnapos akkor sem tudunk lefeküdni éjfél előtt.
-Szeretem amikor nem csörög az ébresztő óra 1 nap 1 héten:(
-Szeretek sütni, kenyeret süteményt, akár milyen fáradt vagyok ha elfogyott a házikenyér annyi erőm még van, hogy bedagasszak egy kenyérnek valót kézzel, meg nincs mixerem:( nincs hol tartsam...
-Nem szeretek pórszivozni, inkább sepregetek, de nem mindenütt lehet sepregetni, főleg a szomszéd portáján nem:)
...na és most kinek adjam tovább, hát most nem fogom végig böngészni, hogy ki kapott és ki nem, a lónaiak előnybe részesülnek az 5, és például viheti egy Mo-i és egy Anglia-i ha nincs is hivatalosan bejelentkezve és az=7 Szép 7végét mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Teszik ahogy irsz magadról:)).

    VálaszTörlés
  2. Koszonom Johanna,jo tobbet megtudni rolad,kozelebb kerulunk egymashoz

    VálaszTörlés
  3. Hidd el olyan jo amikor nem csorog az ora!Nagyon figyelmesen olvastam irasodat, erdekes.

    VálaszTörlés