július 02, 2010

Elkalandozott gondolatom.
Egy verset osztok meg veletek amiben ezelőtt 4 évvel összefoglaltam gondolataimat. Az óta minden évben részesedtem a viszont látás örömében szeretteimmel, barátaimmal, ismerőseimmel. A tavaly viszont egy kedves lány (Márta), akivel együtt nőttünk fel, együtt jártunk imaházba, együtt merítkeztünk be, vasárnaponként együtt gyűlt össze a csapat ( és legtöbbször náluk voltunk, milyen jó is volt), ö már nem volt. Most is elszomorodok amikor rá gondolok.
Érthetetlen, s ilyenkor az az ének vigasztal, hogy " csak azt tudom, hogy Te nagyon szeretsz, hogy értem áll Golgotán a kereszt"...
S akkor a vers amit némelyek átéreznek a blog barátok közül a napokban...

SZERETNÉK ELKÖSZÖNNI

Minden elköszönésben,
Egy viszont látás van jelen.
Ha Isten akarja és élünk,
Ide vagy oda megyünk.

Szeretnék elköszönni,
De lélekben itt maradni.
A rosszat elfelejteni,
Csak szép emlékeket őrizni.

A csendes ima órákat,
Testvéreim amikor buzdítottak,
Amikor imáitokat követtem,
S megtudtam, hogy kik vannak jelen.

Arról tudtam ha valaki hiányzott,
Hogy ima órán nem imádkozott.
Kövessétek ti is figyelemmel,
S az imákra mondjatok áment.

Az Isten tiszteletet, biblia órát,
A gyerekek szolgálatát,
Legyenek ez után is áldásosak,
Az ének órák hasznosak.

Ha Isten éltet s velünk,
Egy időre elmegyünk.
S az Ö Nevét segítségül híva,
Remélünk a viszont látásba.
-----


5 megjegyzés: