március 08, 2011

Egy szál fréziával...

Drága édesanyám, kislányom kincsem,
Férjem édesanyja, egyetlen nővérem,
Sogornőim mind az egészen, unoka húgaim,
Barátnőim, s a blog világból ti nők mind,
Hálás vagyok Istennek értetek,
Hogy része lettetek életemnek.

Jelképesen, egy szál fréziával köszöntelek,
Kívánom, hogy mindig áldottak legyetek,
Krisztus jó illata áradjon rólatok,
Lelki ékszerekkel díszítsétek magatok.
Kellemes legyen mindig megjelenésetek,
Mosolyotok őszinte, belsőséges könnyetek.

Elhervad a virág, elmúlik a nő nap,
Talán nem lesz annyi figyelmességbe' részetek holnap.
De maradjatok mindig bájosak, kedvesek,
Szerények, alázatosak, szeretet teljesek.
Mint az a virág mely nem látszik a sok fűszál közül,
De illata és bája, Teremtőjét dicséri egyedül!
-----


4 megjegyzés:

  1. Ferjem koszontoje utan ez a legszebb nonapi koszontom amit kaptam.Legy aldott Johanna, s meg koltsel sok verset Urunk dicsosegere s a mi szolgalatunkra.

    VálaszTörlés
  2. EGYETLEN,KEDVES HUGOM!:)en is halas vagyok Istennek ERTED,ERTETEK,hogy vagy,vagytok nekem,kozelben es tavolban!!!Nagyon meghato ez a versed...KOSZONOM!En is koszontelek szeretettel,kivanom,legy aldott es legy aldas a csaladban,kornyezetedben!Szeretettel:egyetlen novered:-)

    VálaszTörlés
  3. KOSZONOM SZEPEN A VERSET ,koszonom a 18 ev baratsagat,hogy barmikor szamithattam read(reatok).Legy aldassa es fenysugar ott ahol Isten helyezett.

    VálaszTörlés