január 01, 2015

Rég írtam ide. Mar 2015 írunk. Ki maradtak az adventi versek, a karacsonyi versek. A szívemben viszont ott vannak, mondogattam, ismételgettem őket. Sok gondolat forong bennem, de álljon itt most egy versem amit a tegnap rögzitettem a telefonom jegyzetébe, amikor az a vágy fogalmazodott meg bennem, hogy " ha minden szív ablakába szeretet nyilna, tél közepén e világ virágba borulna" …nyiljon szeretet szíveinkben 2015 ben, szebb lesz tőle a környezetünk, szebb lesz tőle ez a világ! Kívánok mindenkinek aki erre jár boldog új esztendőt! :)
ORCHIDEA (újévre)
Bent a melegben nyílik az orchidea,
Kint hideg tél, zimankó, zúzmara,
De ő csak mosolyog az ablakból, azoknak kik arra járnak,
Gazdáját gyönyörködteti s lakóit a háznak.
Bent a szívben nyílik a szeretet,
Odakint fagyos mosoly, dermedt tekintetek,
De Ő csak szeret, mindenkit akik arra járnak,
Mosolyt csal arcára e gazdátlan világnak.
Ó ha minden szív ablakában szeretet nyílna,
Tél közepén e világ virágba borulna,
Nem lenne senki gazdátlan árva,
Gyönyörködne bennünk az Ég és Föld Ura,
Akár a nyíló orchideában annak gazdája.
-----

1 megjegyzés:

  1. Orvendek Johanna,h irtal,bizony ne valjon a blog vilag se ”gazdatlanna” ,mar eleg sokan elmaradtak.Mar megirtam,h nagyon szep es igaz a vers!
    ALDOTT UJ EVET!

    VálaszTörlés