július 16, 2009

Családom, akikkel Isten megáldott. Elsőszülött fiunk bemerítésén, 2008 áprilisában.
Azok kedvéért akik olvassák írásaimat, a képen a családi háznál, anyukám 80-ik születésnapján(2008 májusában). Az elsőszülött bátyám hiányzik.Ballról jobbra a második én vagyok.



A CSALÁD

Intézmény,
Mit Isten alkotott.
Egy férfi és egy ,
Az alapító tagok.

Hálával tölt el,
Amikor rá gondolok.
A szülői háznál,
Boldog családi légkörünk volt.

Elsőszülött bátyám,
S utolsóként én,
Öt testvér élveztük
Szüleink szeretetét.

Egyformán jutott
Gondoskodás, védelem,
A bizalmat, tiszteletet,
Legkisebbként én is élvezhettem.

Boldog családi légkör!
A mennyországnak előize a földön.
S hálás vagyok a nagy családért,
Ahova tartozhatok.Isten anyaszentegyházáért.

Az Úr kegyelméből,
Nekem is családot adott.
S legforróbb vágyam, hogy
Én és házam népe az Urat szolgáljuk.
-----


A KIMONDOTT SZÓ KÖTELEZ

Egy prédikációban hallottam:
"Ha börtönbe kell is menjek,
Az igazságtól nem hátrálok meg.
Házasság csak egy férfi és egy között lehet".

Milyen elkötelező szavak.
Uram de ezért valaki szenvedhet,
Szabad országban,
A huszonegyedik században?

A bűn csapkodja az egeket.
Segíts kiállani az igazság mellett.
S tanítani arra gyermekeinket.
Ha szenvedni is kell, bátran megvalljuk Nevedet!
-----
Ezt a két verset a tegnap esti bibliaóra tanulmányozása után, valamilyenkor az éjjel írtam.

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szep ,koszonom hogy megosztottad velunk.Az Uraldja meg fiad, s egesz csaladod.Erdekessegkepp jegyzem meg,anyosom a tavaly(2008) majusaban toltotte a 80 evets osszegyujtotte fiat,unokat,dedunokat maga kore.Erdekes hasonlatossag.Isten aldja meg anyukad.

    VálaszTörlés
  2. rég láttam a gyerekeiteket, szépek, áldja meg őket az Úr. jó volt a múlt héten látni Nusiékat is, voltunk náluk egy kevés időre.

    VálaszTörlés