július 24, 2009


Ezt a díjat
Judittól kaptam és köszönöm még egyszer. Tovább adom egy olyan személynek akit a legrégebb ismerek közületek Jutka ( lánykorom óta 21+) és akit úgy ismerek most is mint egy alázatos szerény de nagyszerű személy, szeretem olvasni a bejegyzéseit.

Ugyancsak Judit kérésére
megosztom veletek azokat a dolgokat, személyeket amiket, akiket szeretek nem volt sok dolgom összegyűjteni mivel már egy- egy versben megvolt örökítve.

- szeretem az Urat, mert meghallgatja esedezéseim szavát,

- szeretem férjemet ki megosztotta velem magát,

- szeretem ajándékba kapott gyermekeimet,

- szeretem a májust,

- szeretem a gyöngyvirág illatát,

- szeretem, hogy volt kit köszöntsek anyák napján és nekem is van ki mondja anyám!

- szeretem az Úr házában,

- szeretek énekelni, legkedvesebb énekeim: Az Úr őrizőm, pajzsom és szabadítom, Ha Isten békéje lakja a szívemet, Tégy foglyoddá Uram, Szabadítómról zeng énekem, Elő, elő, elő Isten harcosi elő, Az Úr irgalma végtelen...és még sorolhatnám












3 megjegyzés:

  1. Koszonom Johanna ,neked is aldott hetet ott a messzi varosban.

    VálaszTörlés
  2. :)
    Koszi a felsorolast!
    Az enekekbol nekem is kedvencem: Ha Isten bekeje lakja a szivemet. Az olyan szep!

    VálaszTörlés
  3. Köszi Johanna a díjat.
    Az ilyesmiben nagyon járatlan vagyok, nem kürtölöm azért ki!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés