július 19, 2009






ISTENEM NEM ÉRDEMLEM

Eddig olyan természetes volt,
Váltották egymást az évszakok,
Kikelet, vetés, aratás,
Hideg télen meleg lakás.

Legjobb szüleim a világon,
testvéreim mindahányan,
*Csendes falum Kalotaszegen,
Gyülekezetünk épülőben.

Nem veszélyeztetett szökőár,
Nem pusztított a hurrikán,
Házunkat nem rázta földrengés,
Messze elkerült a terror veszély.

S rájöttem, hogy Kegyelem.
Nem vagyok jobb mint más ember,
Ki mindenét elveszítette,
Másnak öt gyermekét gyilkolták meg.
Istenem, nem érdemlem,
Hogy ilyen osztályrész jutott nekem.
Segíts ezért hálából egész életem,
Az áldozat oltárára tegyem.
-----
Ezt a verset 2005 novemberében írtam, azóta helyettesítettem a *Kedves családi tűzhely,Ily nagyváros fergetegben. Még az is van a versben, hogy"Gyülekezetünk épülőben". A bejegyzés elején a képek arról beszélnek, de most már készen. Ha az Úr akarja és élünk, szeretnénk haza menni kislányommal július 28-án az ünnepségre.(Ha eszetekbe jutok imádkozzatok értünk biztonságos utazásunkért. Köszönöm.)

2 megjegyzés:

  1. 1. Grádicsok éneke. Szemeimet a hegyekre emelem, onnan jön az én segítségem.
    2. Az én segítségem az Úrtól van, a ki teremtette az eget és földet.
    3. Nem engedi, hogy lábad inogjon; nem szunnyad el a te őriződ.
    4. Ímé, nem szunnyad és nem alszik az Izráelnek őrizője!
    5. Az Úr a te őriződ, az Úr a te árnyékod a te jobbkezed felől.
    6. Nappal a nap meg nem szúr téged, sem éjjel a hold.
    7. Az Úr megőriz téged minden gonosztól, megőrzi a te lelkedet.
    8. Megőrzi az Úr a te ki- és bemeneteledet, mostantól fogva mindörökké!
    Zsoltar 121,kiserjen utatokon

    VálaszTörlés
  2. Koszonom ezt a gyonyoru zsoltart, koszonom Iri, hogy gondolt rank. Kivanok tovabbi jo hetet Isten aldasaval.

    VálaszTörlés