szeptember 03, 2010


Az ígéret szép szó, ha betartják úgy jó!
IRI bejelölt egy új játékra és én megígértem, hogy rövidesen válaszolok.

1. Mi a kedvenc étele a házastársadnak?
2. Mire szeret költeni a társad, ha költő pénze van?
3. Mi a kedvenc időtöltése a társadnak?
4. Mit szerettek együtt csinálni?
5. Mi segíti elő (nálatok) a jó
kommunikációt?
6. Hogyan oldjátok meg a konfliktus helyzeteket?
7. Mivel egészítitek ki egymást a házasságban?
8. Milyen gyakran mondjátok egymásnak: "szeretlek"?

Játék szabályok:
1. Válaszolhatsz megjegyzésben vagy a saját
blogodon.
2. Válaszolj röviden, lényegre törően és építő módon.
3. Szólíts meg 4 blog barátot, aki folytassa a játékot.

1. Húsleves retekkel, sajtos-tejfeles palacsinta.
2. Gyerekeinknek adja, nekem adja.
3. Olvas, apa-fia szakmai titkok elárulása, társasjátékot játszik lányával.
4. Sétálni, zenét hallgatni, filmet nézni, kirándulni, gyerekeinkkel lenni.
5. Beszélgetés, őszinteség.
6. A dolgok időben való rendezése, bocsánat kérés, megbocsátás.
7. Mindennel amivel boldogíthatom, és ö engem.
8. Naponta, többször is mondjuk egymásnak, hogy SZERETLEK!


ui: a Marika válaszát megtaláljátok ITT. Utólag jöttem rá, hogy már válaszolt Maresznek:)

5 megjegyzés: