január 03, 2011

BOLDOG ÚJ ÉVET!
Egy jó kifogás sosem volt rossz! Idő, az oka mindennek.
De eljön az idő, amikor többé nem fog ketyegni az óránk, várom azt az időt.
Már december 21-én akartam egy bejegyzést írni.
Mindig úgy várom a december 21, habár naptárilag akkor kezdődik a tél, számomra mégis december 21 töl egy egy kakas lépéssel hosszabbodnak a nappalok, minden egyes nap elteltével közelebb vagyok a tavaszhoz:).
Aztán "aprószenteken" (karácsony negyedik napja) is eszembe jutott valami, amit gondoltam, hogy jó lett volna megörökíteni, de csak az idő a hibás:). Habár lehet nem mindenkinek ismerős ez a kifejezés. Gyerek voltam amikor erre a szóra lettem figyelmes, a szomszéd néni jött hozzánk, azt kérdezte anyukámtól: Annus te ma mosol? Ma aprószentek!
...és lám lám január harmadika sem lesz többet 2011 ben...
Nem tudom mekkora egy kakas lépés, de már észre vehető, hogy hosszabbodnak a nappalok:)

A ti bejegyzéseiteket viszont elolvastam, jó kívánságaitokat. Örvendek, hogy vagytok nekem, és szebbé teszitek napjaimat. Köszönöm!

ui: azért az a mondás is járja, hogy " amire akarsz, arra csinálsz időt!"
akkor viszont a prioritás az oka, hogy nem írtam...stb







4 megjegyzés:

  1. boldog új évet a családodnak.
    az idő az, amire sok mindent ráfogunk. de vannak dolgok, amik elsőbbséget kapnak.

    VálaszTörlés
  2. Olyan kedves ez a bejegyzesed!En is szeretem a 21-et.Ugyanolyan okbol.

    VálaszTörlés
  3. AMI KESIK,NEM MULIK....a jokivansag mindig idoszeru.Mi is,itt is BOLDOG UJEVET KIVANUNK!!!!...es tavolodva a teltol varjuk a tavasz kozeledeset :)))....egyebkent szepen megujult a blogod is az ujevben!!!Puszilunk!:) (toth)

    VálaszTörlés
  4. Irjal csak irjal , mert olvassuk, ha nem is mindig irunk megjegyzest,de jo tudni rolatok !!! Mi is Aldott , Bekes Uj Evet Kivanunk az egesz csalad szamara !!!

    VálaszTörlés