január 25, 2011

HÓPEHELY
Láttatok már hópelyhet, fölfelé szállni?
Mintha csak Alkotóját akarná dicsérni,
A rövidke megbízásért, amiért küldetett,
Hogy megörvendeztessen sok szegény gyereket.
Akiknek nem sok örömöt adott az élet,
De akiknek mosolyt csalt arcukra, a hópehely.

Az ablakból csodáltam ma a fölfelé szálló hópelyhet.
Míg szabadon szárnyalhat fölfelé, rá a sár nem fröccsenhet.
S amikor a nálánál erősebb szél, földhöz veri,
Millió hópehellyel egyben elolvad, küldetését befejezi.

Szeretnék én is hála dalban, mindig fölfelé szállni.
Hogy ne szennyezzen be semmi bűn, semmi földi.
Hogy amire megbízást kaptam teljesítsem,
Örömét lelje bennem mindenki, akikért küldettem.
S mikor mint utolsó ellenség eltöröltetik a halál,
Örökkön, örökké ott leszek Jézusnál.

A Bárány énekét éneklem a megszámlálhatlan seregben,
Nem kell akkor már fölfelé szárnyaljak lelkemben.
De addig minden nap hála éneket zengek,...
............................................................................
S ma megköszöntem, hogy a hópehely is üzent nekem!
-----



4 megjegyzés:

  1. En meg most megkoszonom, hogy a bejegyzeseddel te uzentel nekem....tovabbi szep estet nektek.

    VálaszTörlés
  2. Kicsit kesve tudtam elolvasni ezt a szep verset,de annal ertekesebb,fontosabb lett a mondanivaloja! Koszonom! (toth)

    VálaszTörlés