szeptember 13, 2009


Kedves párom, férjem, segitőtársam akivel az Úr megajándékozott. Tetszett Irinek az ötlete és leírni, megjegyezni magunknak párunk tulajdonságait. Ismerős az a közmondás, "mindenkinek van bal oldala nekem talán kettő ". A gyönyörű rozsa is szuró tövises száron nyilik és a rozsát csodáljuk nem a tövises szárát. Én is fölsorolom ide és Iritől bocsánatot kérek a késésért.
- család szerető,
- gyerekeinkkel foglalkozik, játszik, időt tölt,
-segítőkész,
-mindenhez ért a háztartásban,nincs olyan dolog amire megkérem, hogy ne oldja meg,
-figyelmes, ma például bátyámnak szülinapja volt és ö köszöntötte mégpedig úgy mintha én kértem volna, és én meg is felejtkeztem,
-nem haragszik, ha mosoly szünet van ö a kezdeményező kedves mosolyával, ölelésével
-főz, mosogat, segít a konyhában, takarításban, és még sorolhatnám...
u.i: Kedvesemnek két jobb oldala van.

2 megjegyzés:

  1. KOszonom,milyen szepen leirtad.Milyen jo a megbizhato tars!

    VálaszTörlés
  2. Az biztos hogy jo a jo segitotars,nekunk meg nagyon hianyoztok,Naomi(leanyom)sokat emlegeti Misit azert mert mindenkivel jol eltudott beszelni, es az is ma eszemben jutott ,hogy tegnap mult 3 eve amikor egyutt toltottunk egy szep napot Felixen,masnap vasarnap egyutt voltunk es sokat enekeltunk Endreni.
    Szep idok voltak,legyetek aldottak.

    VálaszTörlés