szeptember 30, 2009

KEZEDBEN AZ ÉLETEM

Ameddig nem tudom ki mondani:
Kezedben az életem!
Addig el fog a félelem.
Félek a gondolattól,
Hogy mi történhet velem?

Mi történhet gyermekeimmel,
Amikor úton járnak, kelnek,
S halmozódik az aggodalom bennem.
Igazán még nem történt semmi velem,
De gondolatban már a kiutat keresem.

Istenem, bocsásd meg kishitűségemet,
Hogy le veszem Rólad tekintetem,
S olyankor mint Péter süllyedek.
Segíts Rád nézni szüntelen,
S minden helyzetben ki mondani, hogy
Kezedben az életem!
-----Október 5 2007

4 megjegyzés:

  1. Nem tudom ti is jartatok mar ugy, hogy kesett a gyermek az iskolabol, vagy ferjetek a munkabol, es olyankor az aggodalom erot vett rajtatok, hogy valami esetleg tortent veluk? Egy ilyen alkalommal szuletett meg ez a versem is miutan ki mondtam "Uram kezedben az eletunk".

    VálaszTörlés
  2. és nagyon szépen köszönöm.Nekem is ismerös az ilyen aggodalom!

    VálaszTörlés
  3. Miota eloszor elolvastam, annyiszor eszembe jutott ez a versed! Sokszor azon kapom magam, hogy aggodom, nehogy valami baja legyen. Pedig nem kesett, csak eppen elindult munkaba...

    VálaszTörlés