november 16, 2009


AMÍG CSAK FÖLD LESZ

Ígéret az Ararát hegyén,
Aratás követi a vetést.
Fagyos télre kikelet jön,
Az éjszakát nappal váltja föl.

S ha a vetés után nem jön az eső,
Oda a termés, mondja a mag vető.
De aratáskor megszégyenül mindaz,
Mert Isten ígéretéhez marad.

Amíg a föld csak tart! Ígéret ez!
Íme Én ti veletek Vagyok, Jézus mondja ezt.
Velünk van amikor legsötétebb az éjjel,
S ránk mosolyog a hajnal érkeztével.

Zord hideg napokon, tavasz reménye.
Fölhevíti a Napnak sugarát kikeletre.
S amikor felhővel borítja el életem,
Szövetségének íve annál fényesebb.

Hála az ígéretért, szövetségért,
Az Ararátért, a Golgotáért.
Hála a Kimondhatatlan Ajándékért,
S a felhők között, szövetségének ívéért!
-----
Ma elgondolkoztam Istennek ígéretén, amit Noénak tett. " Amíg csak föld lesz" s nekünk van egy Újszövetségi ígéretünk, " íme Én ti veletek Vagyok a világ végezetéig". Köszönöm Uram!

2 megjegyzés:

  1. Oh,ez nagyon szep Johanna!Bizony igy van ,miota videkre koltoztem nagya szarazsag,de minden alkalommal a termesbetakaritasnal azt kellett mondjam "Isten a szarazsagot is megaldotta"Meg ez is nagyon tetszik:S amikor felhővel borítja el életem,
    Szövetségének íve annál fényesebb.Koszonom.

    VálaszTörlés
  2. Mikor el kezdtem verseket irni, az volt a vagyam, ha valaki folismeri magat benne vagy aldast kap belole Istene legyen a dicsoseg. Istene a dicsoseg.Orvendek, hogy eszkoz lehetek.Az Ur aldjon kedves Iri.

    VálaszTörlés