november 07, 2009

TE TUDOD URAM

Köszönöm, hogy adsz vágyat szívembe,
Házad iránt.
S köszönöm, hogy be léphettem,
Templomod ajtaján,
Hol áhítatos csend fogad,
S néhányan éneklik a dalt:
Szeretlek, ó, Uram...

Jelenléted átjár egészen,
Én is éneklek a többiekkel.
Nem azért jöttem, hogy még kérjek,
Hisz annyi mindent adtál nekem,
Egész héten őrizted életem.
Őrző angyalodat küldted,
Mikor egy lépés volt a halál s köztem.

Vágyam az, hogy hálám kifejezzem.
Dicséreteket énekeljek,
Áldjam Uram Nagy Nevedet.
Te tudod Uram, hogy szeretlek,
Bár sokszor kell, hogy megkérdezd.
-----November 2007
Ez a vers kedves Iri bejegyzésére jutott eszembe, ha netán nem másolta volna most sem a gépem a linket ide írom "Mese vagy valóság". Nem mese és nem véletlen Isten gondviselése egy egy helyzetben, amire a megtörténtek után jövünk rá. 2007 novemberében egy esős este, jöttem haza felé, az átjáró zöld volt a gyalogosoknak, de ugyanakkor egy taxiba ültek be utasok, a taxi az átjáró előtt állt. Én nyugodtan mentem át, de a taxi abban a pillanatban ahogy az ajtó becsapódott elindult. Nem tudom, hogy léptem vissza, éreztem amint a cipőmet érintette a kocsi kereke. Nagyon megijedtem, de miután átmentem az átjárón hálát adtam az Úrnak, majd utána való vasárnap le írtam ezt a verset. Szó szerint ahogy le írtam, a fiatalok egy csoportja énekelte azt az éneket, hogy "szeretlek, ó, Uram, hálám szívemből fakad", mondja az ének refrénje. S én is énekeltem könnyes szemmel hálát adva Isten gondviseléséért.
...és az ének,
Itt vagyok most, Uram

Itt vagyok most, Uram, Hozzád száll e dal,
Tudom sokszor hívtalak, de ma másképp szól e dal,
Mert ma nem azt kérem, hogy adj még,
Nem könyörgök: figyelj rám!
Csak azt mondom, hogy szeretlek Atyám!

Refr: Szeretlek, ó, Uram, Hálám szívemből fakad!
Hiszen mindent látsz Te bennem, Hatalmad olyan nagy!
Szeretlek, ó, Uram, Hálám szívemből fakad.
És éneklem, hogy áldott légy Uram!

Ismét térden állok én, s tudom, hogy hallgatsz rám.
Bár sokszor hideg szavakat szól kopott és halk imám.
De most el kell, hogy mondjam egyszer, amit oly rég szeretnék,
Hogy szeretlek és szívem csak Tiéd!
~~~~~

1 megjegyzés: