november 10, 2009

" Karácsonyi ének"

Gondolom nem én vagyok az első aki karácsonyra gondol. Már olvastam a Marika blogján:) hogy hallgatta a karácsonyi énekeket. A gondolatot a http://www.mera.hu/ oldalról továbbítom. Ha visszhangra talál írjatok ti is róla.

Idézet az antenna 2009/5 szám
"Ünnepre készülődve kérjük kedves olvasóinkat, idézzék fel a szívükben
egy-egy különös helyzetben felcsendülő, vigasztalást, megbékélést
hozó ének történetét, s írják meg nekünk. Az első 20 beküldő
jutalomban részesül"


Nagyon szeretek énekelni, és gyakran szól hozzám az Úr az énekek által. Új éneket adott a számba, gyerek koromban is szerettem énekelni, ugyanis édesapám kar mester volt a gyülekezetben, kicsi gyerek lévén ott nőttem föl esténként az ének órákon amiért nagyon hálás vagyok. Sok szép ének elvan mentve az eszembe, és alkalomként eszembe jut. Emlékszem 1984ben készítettünk is egy szalagot(kazettát) karácsonyi énekekből csak mi a család. A családban is sokat énekeltünk. Öten vagyunk testvérek, mindegyikünk valamilyen hangszeren tud játszani. De gondolom ez a hívő családokban nem újság. Olyan fölemelő az énekeket szivből énekelni akár dicsöités akár kérés vagy bűnbánat. Gondolkoztam és nem tudok választani, hogy melyik a kedvenc karácsonyi énekem mindegyiket szeretem. De amit kicsi koromban tanultam az az Öröm öröm o drága kedves hír. S mégis talán az első a Gedeoniták 8 as, számomra. Halld az angyal karok zengnek! Most is, hogy említem az érzést nem tudom le írni amit érzek. ÖRÖMET! Kívánom azt az örömöt, hogy még sokan megtalálják amit az angyalok hirdettek. Áldott készülődést az ünnepre.

3 megjegyzés:

  1. Eszembe jut Johanna,hogy milyen szépen énekeltetek a ti testvérek. A férjem is sokat énekelt Gy-vel.

    VálaszTörlés
  2. :))én is nagyon szeretek énekelni...a karácsonyi énekeket meg aztán különösen szeretem,engem is öröm tölt el.Valójában szépen énekelsz:)a DVD láttalak,halgattalak,a Lónai imaház megnyitóján:)

    VálaszTörlés
  3. Jo olvasni soraidat, szepek az enekek es ,hogy meg szebbek legyenek jo lenne ha EGYUTT enekelhetnenk es jarjunk kantalni ugy ahogy amikor ITTHON VOLTATOK.NAGYON HIANYOZTOK!!!!!!!!!!Legyetek aldassa ott ahova Isten helyezett titeket.Puszillunk.

    VálaszTörlés