február 04, 2010

NŐI IDENTITÁS

Tizennyolc, húsz éves vagy talán,
Hogy vagy nem talány,
Nem a véletlen határozta meg.
Isten akarata nyilvánult meg.

Ifjú hölgy vagy, boldog házasságod,
Nem a szerencse ami közre játszott,
Isten csodálatos terve,
Egyetlen Fia, Jézus érdeme.

Boldog nagymama, rendezett fiak,
Nem az ügyességed mi kihat,
Isten Szelleme, Közbenjárása,
Jézus áldozata, kereszt halála.

Csalódott vagy, boldogtalan, reménytelen,
Hogy itt vagy, nem véletlen,
Istennek, terve van veled,
Bízd Jézusra egész életed.
-----Szeptember 15, 2005

Ezt a verset, egy szép őszi délutánon írtam, még akkor Lónán (Luna de Sus, Romania) laktunk. Férjem termelő volt én voltam a munkása :), emlékszem szedtem a zöld paszulyt a kertben, és a novemberbe sorra kerülő női konferenciára (Debrecen, Linda Dillow, felekezet közi női konferencia)gondoltam. Egyszerre elémbe tűnt mind a négy versszak, ott hagytam a munkát be mentem és leírtam. Az utolsó versszak egy imádság is volt egyben a szívemben, a konferencián.
Örültem amikor utólag hallottam, hogy voltak döntések az Úr mellett. Nagyon volt. Áldott legyen az Úr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése