június 07, 2010

ROHAN AZ IDŐ... Ezt a fotót Rebi baratnőmtől kaptam. Ne keressetek, én nem vagyok rajta, de sokszor eszembe jutottatok, és bár sok volt itt a mi házunk táján is a feladat, mégis sikerült már pénteken (május 28) belenézni, kedves Evódiával együtt, (mire jó az internet), utána mindenki tette a feladatát itt is, ki a lelkiekben, ki a konyhán (fotók lentebb...). Tetszett a zászló felvonás, majd a Kiss Jutka és Borzási Márta által vezetett program. Mára már majdnem az egész programot megnéztem, kivéve a vasárnap délelőttit, jó volt hallani Írit, Mareszt, Mike Adinának és Borzási Annának meg a többi énekeseknek, külön köszönet a szép csengő hangjukért. "Nagyon szépen énekeltek lányok!!!" én is osztályoztam, csillagos 10 es.
Kíváncsian várom ameddig a gépem visszaemlékszik a vasárnapi adásra is mert most nem akar emlékezni :)

gyülekezetünk ebédlő terme,


és a konyha

2 megjegyzés:

  1. Koszi |a kedvessegetek NY ban. Jol ereztuk magunkat. Minden kituno volt. Nem tudtam,h az imahaznal laktok, csak vasarnap este derult ki. latszik, tobbet is beszelgethettunk volna. El se koszontem toletek, olyan hirtelen vege lett a konfinak. de varunk erre fele, hozzank. Amikor indultok, szoljatok be. Jo, hogy irtal kommentet, igy ratalatam a blogodra is. koszi. Puszillak, adina

    VálaszTörlés
  2. Milyen szeeeep nalatok!Itt a cim talan ez hasznal.
    http://www.livestream.com/emabisz/video?clipId=pla_22dd9a92-66ba-4df2-bfe7-aef2181480ce&utm_source=lslibrary&utm_medium=ui-thumb

    VálaszTörlés