október 29, 2010

KRIZANTÉM...
Nem zúgolódik,
Hogy nem ö lett a tavasz hírnöke,
Gyöngyvirággal, liliommal nem megy versenyre,
Nem hívja párbajra a kardvirágot,
De jelenlétével el gondolkoztatja a halandót.

Amikor fölveszi vörös sárgás köntösét,
A többi virág mind meghajtja előtte fejét.
Emlékeztet, hogy semmi sem örök,
A virágok, fák, hegyek,...
A temetők is erről beszélnek.

Ma engem is emlékeztetett a krizantém,
S engedtem, hogy békésen folyjanak könnyeim.
Gondolatban, bejártam ezer mérföldeket,
S hálát adtam Istennek valakiért,
Akit nagyon szerettem.
-----
( apukámért)

1 megjegyzés:

  1. hat igen Johi,a napokban en is emlekeztem sokat Apukamra,"akit nagyon szerettem" ...de Anyukamra is gondolok,akit "szerethetek,mert meg koztunk van",es milyen jo ez az emlekezes halaval egyutt!!! (toth)

    VálaszTörlés