január 30, 2010

BETTI TIZENKÉT ÉVES LETT

Egy, kettő, három,... tizenkettő,
És a többi közte,
Egyel több gyertya került a tortára,
Minden évbe'.

Nem rég még azt mondogatták,
Betti még nem vagy tizenkét éves!
Pláné, ami a nagyok dolgát illeti,
Félő, hogy a tizenhárom sem közelíti.

De ha felnőttesen kellett viselkedni,
Akkor ez volt a szöveg:
Kérlek, már tizenkét éves vagy,
S te még olyan gyermekiesen viselkedsz!

Egyszer nem vagyok tizenkettő,
Máskor már tizenkettő vagyok.
S ma nagy örömömre,
Eljött a tizenkettedik születésnapom.

Sok szép köszöntés szüleimtől, tesómtól,
Interneten, telefonon s kedves rokonaimtól.
Barátnöimtől innen és távolból.
Örvendek, hogy vagytok nekem, repülök a boldogságtól.

Igyekszem, ahogy a helyzet megköveteli,
Gyermekiesen s olykor felnőttesen viselkedni,
Szeretni az Úr Jézust, örömére lenni mindenkinek,
S a derűs, boldog gyermek évekért hálás lenni a Istennek.
-----
UI: nevezetes a 100ik bejegyzésem, csak utólag vettem észre telik az idő :) vagy így :(

1 megjegyzés:

  1. Hogy eltelt az ido,nemreg egy kazettat hallgattam amit a gyerekeink hallgattak (amikor a Naomi szulinapja volt)es az tortent, hogy ok beletoroltek es felvettek sajat beszelgetesuket, jot nevettunk.Olyan dragak voltak, mert olyan gyermekies de oszintek.SZEP IDOK VOLTAK,...
    ISTEN ELTESSEN KEDVES BETTIKE!

    VálaszTörlés