január 25, 2010

SZOLGÁLNI AKAROK

Itt vagyok Uram, elfogadsz?
Úgy fáj, hogy sokszor visszautasítottalak,
kifogásokat kerestem,
Azzal nyugtattam lelki ismeretem.

S most ismét szívembe cseng szavad,
Ki nagy akar lenni az szolgáljon másokat!
Te erre is példát hagytál,
Megmostad tanítványaid lábát.

Én nem tudok ékesen szólni,
Nem is akarok azt tenni,
Amivel nem bízol meg,
De a lábmosástól ne hátráljak meg.

Alázatosan szolgálni a helyemen,
Családomban, gyülekezetemben.
Arra kérlek, formáld életem,
Hogy szolgálatom előtted kedves legyen.
-----Szeptember 2007

2 megjegyzés:

  1. ÖRÜLÖK, hogy rád találtam nagyon szeretem a verseket.
    Ha megengeded benézekezután gyakran

    VálaszTörlés
  2. Nagyon meglepodtem mikor lattam az oldaladon az IMA RIADOT .MATYAS unokaocsem a ferjem testverenek a fia.Biztattom a sogornomet,hogy sokan imadkozunk ertuk!De hogy meg NEW YORKBAN is!!!AZ UR ALDJA MEG ELETETEKET! HALLGASSA MEG IMANKAT!!!!

    VálaszTörlés