január 28, 2010

ÚRNAK SZÜLETNI KELL!

Úrnak születni kell! Hangzott a válasz,
Amikor egy udvarias , megjegyezte:
Ön a sokadik akit elémbe engedtem,
S az egyetlen aki megköszönte.

Elgondolkoztam rajta. Valóban?
De hát a tíz bélpoklos közül is csak egy...
És Nikodémus is ember, úrnak született,
S Jézus kijelenti neki, újjászületned kell!

Az urak Urának gyermeke vagyok,
S, hogy földi értelemben úrnak születtem...
Értelmet mégis az adott életemnek,
Amikor Jézusban újjászülettem.

Előzékeny, alázat, engedelmesség,
Újjászületett ember természete,
Isten gyermekei, királyi gyermekek,
Úrnak születni, ujjá születni kell!
-----

1 megjegyzés:

  1. A tortenetet a magyar evangeliumi radoban hallottam, a multheti adasban, az "oszinten szolva adasban". Ma munka kozben ez a vers fogalmazodott meg bennem, a tortenet alapjan. Nem tudom mennyire ertheto a mondanivalo, akkor lehetunk az urak Uranak UJJA szuletett gyermekei, ha Jezusban ujjaszulettunk, es Jezus ma is uzeni azoknak akik meg nem szulettek ujja, UJJASZULETNED KELL!

    VálaszTörlés