március 04, 2010

Ez a rozsa várt rám a hi5-on, egy kedves olvasom küldte. KÖSZÖNÖM. A hi5 barátok előnybe vannak a titok földerítésére.
Így nézett ki ma a Central park, egy apartmentböl ...

És ez egy szegény gazdagnak a fürdője.

Volt alkalmam gazdag emberek lakásaiban járni. Némely közülik a Centrál parkra néz, Hudson folyóra, Park Av ami a legdrágább, Empire building panoráma. 4-5 fürdő szoba, 45 és annál több értékes festmény a falakon, különbnél különb szolgáltatásokra (ebédlő, nappali, könyvtár, iroda, régiség, sport) berendezett szobák, de mit mondjak semmivel sem boldogabbak mint én, sőt mondhatom a boldog mondások sorozata alapján, hogy boldogabb vagyok náluk.

Már vége felé járok egy könyvnek " A zsoltárok csodálatos világa" Gyökössy Endre írta nagyon jó. Be másolok ide egy szakaszt ami nagyon tetszett:

Hét szót fogunk kiemelni a 62 zsoltárból, afölött fog röpködni szívünk körbe körbe, mindig mélyebbre. Figyeljük a szavakat, hogyan visz mindig mélyebbre, közelebb. A mi meditációnk azért visz majd mélyebbre a zsoltárosénál is, mert ö még csak Jahvét ismerte, a megfoghatatlan Istent. Mi Jézus Krisztusban, a kereszten értünk szenvedő Jézus Krisztusban még jobban megragadhatjuk Isten Lényét.

Most kíséreld meg mind a hét szót nagyon komolyan venni, szíveddel körülröpülni, egyre mélyebbre, mélyebbre, egészen a kereszt tövéig, egészen a szikláig ott megtelepedve...

Ö, Jézus Krisztus:

Az én sziklám...

Az én szabadulásom...

Az én oltalmam...

Az én menedékem...

Az én reménységem...

Az én kegyelmem...

Az én dicsőségem...

...hát nem vagyok én gazdagabb!?:)


2 megjegyzés:

  1. Igy van Johanna !Mi sokkal gazdagabbak vagyunk,mint e világ fiai.Mennyei örökség birtokosai. A világ minden kincse sem ér fel ezzel.Kell-e ennél nagyobb gazdagság?És mindez kegyelemből,az Úr Jézus által.Hála Néki !

    VálaszTörlés